zondag 4 februari 2018

Top 3 challenge #4.

De challenge van januari was een topper. 
Maar liefst 19 nieuwjaarskaarten werden ingezonden, zo leuk! 
En het waren stuk voor stuk heel verschillende, mooie creaties. 
We hebben ze nog eens goed bekeken en dit is de top 3:

Op nummer 1
De stoere kaart van Sarah

Op nummer 2
De mooie kaart van Nicolette


Op nummer 3
De gezellige washi-tape kaartjes van Daphne

Dames, proficiat! 
En Sarah, de kaart met kleinigheidje komt zo snel mogelijk jouw kant op. 
Een dankjewel aan alle deelnemers van afgelopen maand en morgen zijn we 
er weer met een nieuwe challenge. 
Trek je alvast iets warms aan? ;)

 
Groetjes
 

4 opmerkingen:

  1. Leuke top 3! Gefeliciteerd dames.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is gewoon geweldig!!!
    Mijn dag kan niet meer stuk!
    Er zit er hier eentje heel blij te typen 😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk om hier mijn kaart terug te zien.
    Brengt mij terug naar een gezellige middag knutselen met mijn dochter.
    Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de top 3 sta.
    En gefeliciteerd voor de andere dames.
    Jullie hebben geen bagde voor op het blog?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen