woensdag 4 april 2018

Challenge #7: Lente/voorjaarskaart.

Op deze 2e Paasdag starten we met een nieuwe challenge.
De uitdaging voor april is:
Maak een lente/voorjaarskaartje.
We hopen dat jullie warm lopen voor deze uitdaging.

De prijs is weer een kaart en een kleinigheidje.
Verder nodigen we de winnaar van de top 3 uit om
bij een volgende challenge gastdesigner te zijn en een voorbeeldkaartje te maken.
Een extraatje bovenop de prijs.
En de gastdesigner mag dan ook gewoon meedoen, geen probleem.

Hieronder onze voorbeelden.




Je kunt t/m vrijdag 4 mei meedoen door
je creatie hieronder te linken.

groetjes, Nelly en Colien


5 opmerkingen:

  1. Lieve voorbeeldkaartjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk challengeblog is dit! Ik doe gelijk mee en heb mijn kaartje gelinkt. Jullie hebben hele leuke kaartjes gemaakt, ook de reminders zijn prachtig. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk lente! ik stuur een kaartje in hoor, deze keer niet om een prijs te winnen want ik won vorige keer al, gewoon om gezellig mee te doen! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik linkte vandaag 3 kaartjes.
    Ik wist niet dat het mocht, maar anderen deden het ook dus... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn kaartje er bij gezet, alleen de laatste is per ongeluk dubbel
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen